High Heels


Kollade på high heels när jag och min medmodebloggerska Cecilia var och shoppade i torsdags. Dock så besitter jag inte hennes fantastiska förmåga och spontan shoppa, sen så såg jag tyvärr ut som en hooker i Topshops skor. Så det blev inga heels. Dessutom så bangar jag alltid ur när jag bestämt mig för ett par heels. Ångrar fortfarande ibland bittert att jag inte de sjukt billiga sjukt snygga Primark skorna som jag hittade i London i augusti (emma, varför övertygade du mig inte lite mer att jag skulle ha köpt dem! gaah!). 

Så min taktik för att våga köpa heels är att jag ska lära mig att gå i heels innan. Så idag så spatserade jag runt hemma i ett par babyrosa wedins skor med hyffsat jätteaslåg klack. När jag sedan rådfrågade min mor om hur det såg ut så sa hon att det var "Det ser riktigt bra ut, mycket bättre än förrut" (jag tänker YEEEESSSS, 10 cm klack here I come very soon indeed). Lite senare vid middagen så säger min far "haha, fan, du ser ju ut som Pernilla Wiberg och dom där när du går runt i de där!". Han syftade då på att jag gick lite hjulbent och med för böjda ben. Precis så som vilken valfri kvinnlig idrottare ser ut på Idrottsgalan.



POK Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0