Klänning

Nu har bilddagboken äntligen skärpt sig så det är dags för nya tag. För att fira detta var jag och shoppade loss lite på HM fast jag egentligen inte alls har råd. Hem fick jag med mig ett väldigt basic vitt linne, en svart, lite mer party top och en mycket söt klänning.

Här är en bild på klänningen. Varför jag ser så koncentrerad ut beror på att jag inte hade linser på mig och därför inte såg ett piss. Det var jobbigt att fotografera. Det enda felet med denna klänning är att jag måste skaffa mig en sån där axelbandslös BH, men det är nog egentligen på tiden...

PoK Cecilia

Kommentarer
Postat av: Ollan

SO TRUE!

Very nice dress, den kan vi gå ut och dricka cosmo i!½

2009-03-21 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0