Impulsshoppande

Jag och medbloggerskan Cecilia var ute och gjorde staden idag. Vi fixade med flaket och sådär (som kommer bli så himla fashion...) och sen så ville hon titta på skor. Så det gjorde vi, men några skor fick vi inte med oss hem. Jag råkade dock köpa en ursöt väskaHM. Var får jag pengarna ifrån undrar ni kanske och det undrar jag med...


Dagens outfit var förövrigt mitt nyinköpa baslinne, min  coola magtröja/jacka/snygging och acnejeansen. Nu är det såhär va att de börjat sälja en tröja mycket lik min på HM, men jag var först. Min är, som ni alla vet, från Lindex barnavdelning, tro inget annat. Men vem kan klandra HM för att ta in detta i sin hippa ungdomsavdelning då de sett mig i en liksom...

Och tack till Tom som äntligen presterade! Som vi har väntat! Han klarade det nästan helt själv!  Vad tycker ni, klarade han jobbet?

PoK Cecilia

Kommentarer
Postat av: Ollan

HAHAHAHAHAHAHHAHA! lindex barnavdelning. Nice stuff, fast deras kläder går ju bara till 148!

Bra att du börjat blogga! Mitt liv har varit tort!

2009-03-21 @ 19:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0