Gästblogg: Världens bästa Tom (jag fick en tia för att göra det här)

som en sann modebloggare bloggar jag med små bokstäver och mycket punkter. och innåtpekande fötter. för några dagar sedan släpptes bomben som har skakat om världen. världens kanske bästa man. liam gallagher. har startat ett eget klädmärke. pretty green heter märket och om vi bortser från det uppenbart briljanta i att ta sitt märke efter en låt av the jam ("in swedish the jam means sylt, like jelly") så är det mest fantastiska av allt liams frisyr. alternativt hans säljteknik. på en video på youtube kan vi höra hur vår gode liam säger att man ska ge fan i att köpa något ur hans kollektion om man inte tycker om det. tillsammans med en snaggfrisyr med polisonger som är tvinnade runt hans öron likt spunnet socker så har vi ännu ett mästerverk från alles vår liam. kläderna kommer naturligtvis vara fantastiska. jag har redan bränt alla kläder jag äger för att helt kunna leva i en pretty green-kollektion.



"Would Oasis have been succesful without Noel?"
"No....but that's like saying "Would Jesus Christ have been a fucking pervert if he had a crisp packet on his head? No one knows"

fred.

Kommentarer
Postat av: Fröken Holm

Haha :P

2009-03-19 @ 21:10:51
URL: http://frokenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0