Amelie Garnås


På väg till Skogås Centrum (som förövrigt är väldigt deprimerande) såg Cecilia och jag fashion på långt håll. Det var Amelie och jag var redo med mobilkameran. Kolla brillorna! Jackan! Stövlarna! Och örhängena och klubban som matchar perfekt. Väldigt fashion samtidigt som det inte alls var påtvingat! Riktigt bra outfit.

Amelie, kommentera gärna och berätta mer om vad du hade på dig! Ovan som jag är att blogga om andra så glömde jag helt att fråga var allt detta var införskaffat! Men jag tvingade henne i alla fall att posa, jag menar kolla fötterna.

PoK Cecilia

Kommentarer
Postat av: Amelie

OMG, ett inlägg tillägnad min stil! Sjukt coolt.

Alla kläder är från billighetsaffärer måste jag erkänna. Men ändå, så fabolous ;)

2009-04-01 @ 17:19:01
URL: http://krigsstigen.blogg.se/
Postat av: Ollan

Jag tar genast upp ert glödheta tips och imorgon ska jag springa och köpa klubbor i samma färger som jag har örhängen.

I'm gone be totaly fab;)

2009-04-02 @ 22:55:09
Postat av: nonfashion

Mhmm ja spontan fashion är bäst. Det ska komma från hjärtat.

2009-04-05 @ 08:49:10
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-05 @ 08:53:40
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0