SRY för dålig uppdatering!

Sorry alla cupcakes för den dåliga uppdateringen!  Men jag har varit så himla busy på sistone alltså, bland annat har jag varit på ett fashionevent ikväll. Mer om det senare!


Tyvärr så blir det ingen fashion rapport från mig eller min medmodebloggerska Cecilia från ELLE-galan igår för någon har uppenbarligen glömt att skicka inbjudan till oss, eller så har den kommit bort hos posten!
SKANDAL är det ända man kan säga om det här. Jag menar jag och min medmodebloggerska Cecilia har ett uppdrag, att leverera bra/givande/inspirerande texter till våra 8-13 stadiga läsare (<3) och skriva om det senaste inom fashion. Vi har ett rykte att stå upp till, en uppgift. Jag och min medmodebloggerska Cecilia vill inte göra folk besvikna. Jag vet inte, men är det här tacken för att man har prenumererat på ELLE i två år?!




STYLEBYCECILIACECILIA ska minsann ha en egen STYLEBYCECILIACECILIA-ELLE-GALA!

POK Cecilia

Kommentarer
Postat av: Ollan

Åh underbart inlägg! Du och Cecilia håller jämna steg!

Ps. När kommer inbjudan till STYLEBYCECILIACECILIA-ELLE-GALAN?

2009-01-21 @ 22:36:24
Postat av: Cecilia

Självklart kommer en STYLEBYCECILIACECILIA-ELLE-GALAN inbjudan till dig, du är ju vår mest trogna läsare och kommentatörska!

Jag och Cecilia har dock inte diskuterat när galan ska äga rum. Januari känns ju liiite sönder gala-hypad. Vi är ju lite mer "nyskapande" och "kreativa" så det blir nog när man minst anar det!



POK Cecilia

2009-01-23 @ 17:19:25
URL: http://stylebyceciliacecilia.blogg.se/
Postat av: Ollan

Wow! Kan man får pris för "mest trogna läsare och kommentatörska!"?:D

2009-02-14 @ 13:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0