Summer Heights High

I julklapp så fick jag förutom fashionprylar en serie vid namn Summer Heights High utav min storebror.
Det är en mockumentär, även kallat fiktiv dokumentär, om ett australiensk high school. Där får man följa privatskols flickan Ja'mie King, den oerhört självcentrerade dramaläraren Mr G samt the-bad-guy-byllying-breakdancer Jonah Takalua. Alla tre karaktärerna spelas utav, the one and only, Chris Lilley.

I egenskap utan modebloggare så lägger jag självkart allra först märke till att eleverna har skoluniform. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, kan nog vara fashion.
Ja'mie är självklart min favorit karaktär, hon har ju liksom så jäkla bra hår! I would like totally die to know what hair-products she use...
Dessutom så anordnar Ja'mie en fashion show, vilket jag naturligtvis bjuder här på bloggen, enjoy!




POK Cecilia

Kommentarer
Postat av: emma

yeah, do it for the africans. 10dollars.



psst. cecilia såg du skins säsong 2 i söndags på femman? <3<3<3<3

2009-01-06 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0