Ögonblicket alla väntat på...

Jag har beställt glasögon hos optikern. Det var ett svårt beslut. Vilken jäkla i-lands ångest man haft. Man vill ju liksom inte såra nån, blogg läsarna sa alternativ 2 medans folk IRL sa Latteglasögon nr 1. Snacka om pressure, sånna krav man har att stå upp till these days!

Men...


...Latteglasögonen nr 1 vann!
Med motivationen: Mer bär vänliga till det mesta outfits. Plus att man ser jäkligt smart ut i dem.



Philip i Latteglasögonen med en  Latte Macciato i handen, jag drack nånstans mellan 6-8 stycken Latte Macciato i fredags, jag rekomenderar ingen att göra detsamma.





Ska skaffa glasögon alternativ nr 2 någon gång i framtiden när ekonomin finns. Dessutom så vet jag inte om världen är redo för dem ännu...



POK Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0