Glasögon



När Cecilia tog med sina glasögon till skolan var jag ju tvungen att prova ett par, eller två, eller alla fyra. Det är ju nästan så att man fick lite cravings. Glasögon kan vara en sån snygg accessoar att det inte är klokt! Men jag har nog tyvärr ännu inte råd att både ha linser och glajjer om man säger så, och jag vill helst inte bara ha ett par glasögon utan ja kanske fyra eller fem så man kan variera sig. Variation är viktigt, annars känns det inte längre som en accessoar utan mer som ett ansiktsdrag! Det är iallafall så jag känner det.


Cecilia var iallafall riktigt fashion. Kolla in läpparna här. GAH.

PoK Cecilia

(Vi väntar med spänning på en gästande bloggare! Inlägget ska förmodligen komma nu i helgen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0