Fredagens dagens

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte uppdaterat. Jag har varit en upptagen kvinna. Det blir så ibland.

Självklart är ni alla sugna på att se hur modet var nu i helgen så här kommer lite bilder från utekvällarnas utekväll.


Detta är min vännina Olivia, som kallar sig för Ollan när hon kommenterar denna blogg som hon följer helhjärtat. Hon hade på sig en rosa liten tröja som hon snott av sin syster, och en kjol som egentligen är ett linne. Mycket fashion att kunna använda klädesplaggen på många sätt! Eftersom det var 90's vi skulle till så drog hon till med denna snygga pose.


Jag hade inte riktigt en partyoutfit sådär men det löste jag med en massa accessoarer. Ett halsband designat och skapat av Ollan, ett örhänge, en ring och bronsfärgat nagellack. Linnet som ni ser på bild brukade vara ett av mina favoritlinnen, från HM, men har tyvärr tappat formen på senare dagar.

Som ni säkert ser på bilderna så var detta en mycket lyckad kväll.

PoK Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0