Det var tacky...

Jag vet att Tacky-Tuesday är slut och över för denna vecka, men nu kommer bilderna.


Varför laddas den upp som minatyr kanske du undrar? Jo för att detta är det första modebloggbilden som Victor tog, och direkt när han tog den tvingade jag honom att ta en ny (SKORNA VICTOR! mer uppifrån! Och så fixade jag posen). Men den nya blev det uppenbarligen nåt fel på så den finns inte! Så detta är min outfitbild från den första Tacky-Tuesdayen. Ganska fult, eller kanske bara typiskt tacky.


Hade iallafall på mig klänning från Gina som jag sa i måndags. En svart skjorta på det. Hemska strumpbyxor från HM eller nåt. Mina heta skor från det gyllene 70-talet. Mycket makeup, marlboro light och en tacky attityd.

PoK Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0