Dagens måltid


Eftersom det var första dagen tillbaka i skolan beslöt jag mig för att fira min överlevnad med ett restaurantbesök. Jag mötte upp Hanna på en till grek på söder och så åt jag en bruchetta som var mycket god. Till det passade det mycket bra med rödvin. Hanna, som redan ätit, drack ett glas vitt och vi hade trevligt sådär som vänninor har det. Speciellt trevligt är det alltid när man får rabatt på maten för att man är bloggkändis, men 10% är väl ändå lite lite? Jaja nästa gång blir det nog bättre. Iallafall så tänkte jag säga att det finns inte mycket som är mer fashion än att äta ute.

Något som möjligtvis skulle kunna slå det är Cecilia i sina glasögon nummer 1, som jag tycker är bäst. Jag vet att ni andra röstat på nummer två men ett är helt enkelt mer fashion och fungerar till fler outfits och passar helt enkelt mycket bra, enligt mig. Nummer två känns som om de begränsar vad Cecilia kan ha på sig och det vill vi inte! Eller inte jag iallafall.

PoK Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0