80-talet

Igår var det 80-talsparty hemma hos vänninnan Cecilia. Vi träffades innan och köpte våra outfits och fixade inför den efterlängtade kvällen.

Jag fyndade rejält och hittade denna assnygga "jacka" på Lindex barnavdelning. Under den hade jag en vit tischa som jag lånade av Cecilia. Till detta hade jag ett par svarta tights som jag sprang in i när vi var på Lindex nummer två och kollade efter Cecilias klänning.

I ansiktet hade jag brun utan sol, så nu när ni sr mig kommer jag vara lite brunare än tidigare. Effekten var dock inte riktigt såå stark som jag velat, men i visst ljus ser jag numera mycket brun ut. Vitt nagellack som matchade tischan hade jag också. Till det hela hade jag ofta wayfarers. Håret fixade Cecilia. Det blev en mycket snygg 80-talsfrisyr, inspirerad av A Flock of Seagulls-mannen som ni ser nedan på bild.


Festen var mycket rolig och tog aldrig slut. Vi trodde vi fått ut de sista vid 6-snåret, men då visade det sig att FCZ-Robin låg och sov i Cecilias säng. Lustigt. Hoppas ni hade en lika lyckad fredagskväll.

PoK Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0