kändismagnetifiserade vänner man har

Egentligen så hade jag och min medmodebloggerska Cecilia sagt att vi skulle dissa att blogga om detta, men jag kan bara inte låta bli. För ...




LET'S DANCE-MATILDA frukostlattade på samma fik som Robyn i måndags!



       Robyn


Let's Dance-Matilda och ena halvan av Style by ceciliacecilia 2007.
Vi är dock lika besvikna på Let's Dance-Matilda att hon inte fotade eller
gav oss en utförlig rapport om Ropyns outfit. Suck.
Stylebyceciliacecilia-Cecilia har by the way en komplett outfit från Primark.




Ni får gärna kommentera vilken pose ni tyckte var bäst/mest fashion från inlägget under. Vilka poser vill/tycker ni att vi ska göra framöver? Är det någon som ni saknar? Har ni förslag på nya kreativa fashion poser?

Hur som helst är bilderna i förra inlägget från vårat modelluppdrag från Berlin Fashion Week S/S 2008 som vi fick personligen utav Tyra Banks. Vi skulle egentligen varit med i dagens avsnitt utav Top Model, då modellerna skickas iväg till Amsterdam (uups det skulle jag ju inte sagt tihihi) men pga andra topphemliga fashionuppdrag vi har så kunde vi inte medverka.

POK Cecilia

Kommentarer
Postat av: Ollan

Lätt Ciccis pose på näst sista fotot!!:D

2009-02-05 @ 12:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0