"Asså shit kolla, kolla, KOLLA, där borta står ju Stylebyceciliacecilia-Cecilia!"

Min medmodebloggerska Cecilia har, som ni ser här på bloggen, hängt en hel del med kändisar och varit med på TV på sistone.
Det är bara, kan jag säga, en tidsfråga tills det att man ser min medmodebloggerska Cecilia hänga på alla Stureplans inneställen med sina glamorösa kändis/socialitets vänner och smutta lite på ett glas champange och shaka loss med sina sylvassa klackar medans vi andra får böna och be bara för att få komma in på stället.

Alla som redan nu är avundsjuka på mig för att jag känner min medmodebloggerska Cecilia kan ju bli lite mer avundsjuka då jag och min glamorösa stil/mode/skönhetsmedvetna medmodebloggerska Cecilia ska vara roommies i London och shoppa dagarna i ända när vi ska dit i April! Självklart kommer en fashion rapport därifrån!

Räkna med att se mer utav min medmodebloggerska Cecilia i framtiden på din dator, TV, radio, tidning och på mingelsidor



Jag och min medmodebloggerska Cecilia
modelluppdag av Top model Deutschland i Berlin
Min medmodebloggerska Cecilia  är kändis där också.



PoK Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0